Friday, November 9, 2012

The Starting..

Assalamualaikum wbt.

Hellooooo.. Tujuan saya buat blog baru ini adalah untuk berkongsi sedikit ilmu yang telah saya pelajari di sekolah. Tak salah kalau kita berkongsi ilmu, kan?

Memandangkan saya akan jadi budak lepasan SPM 2 minggu lagi. Jadiii.. Daripada saya buang terus buku-buku yang saya ada. Apa kata, saya post ilmu2 tu semua kat dalam blog? Korang yang masih bersekolah , study online tu, bolehlah rujuk kat blog saya. Hua hua..

Saya akan post subjek yang saya belajar ajelaa.. Hi hi..

Contohnya..

BM, karangan, novel and so on.

English, idiom, writing and so on.. The Curse.

Math. Hmm.. Post soalan2 aje kut.. Keh keh.

Addmath.

Agama Islam

Biologi

Kimia

Fizik

Akaun

Sejarah. Sejarah??? Haha.. Saya anti sejarah.

Jangan lupa rujuk blog saya.

Daa..


0 comments: